Kāpēc es nevaru ietaupīt naudu

Kā paši saka – lai attiecības ne ar pasūtītāju, ne klientiem nebojātu. Bet Eiropā esot pat puse no visām. Ideālā variantā no katla tiek izņemts mazāk, nekā tajā ielikts. Zinu ļaudis, kuriem šādi izdevies arī šogad savus pērnos maksājumus saglabāt gandrīz vai vecajā līmenī. Trešais – tēmas interneta komentāros ņirbošais nez vai ir saprātīgu cilvēku atbalstāms – rosināt atbildības obligātas apdrošināšanas atcelšanu. Vairāk izņemt nav iespējams. Tieši tā arī ilgstoši esot dzīvojusi OCTA. Kāpēc es nevaru ietaupīt naudu. Lukturis dārgāks par auto Tā nu šodien var gadīties. Vairāk kādu laiku var tērēt atsevišķa apdrošināšanas nozare, ja citā lielas nelaimes nav gadījušās. Nu laiks obligātās apdrošināšanas maksājumam. Jauns pakalpojums Latvijā. No apdrošinātājiem izvēlos “BALTA” atlīdzību direktoru Ingu Savicki. Darbu veikšana ir sarežģīta, prasa augsti kvalificētu darbaspēku. Viņu un viņu firmu vārdus gan nenosaukšu, jo šie runātāji nevēlējās savu viedokli par apdrošināšanas cenām publiski apspriest. Ātrais kredīts 500 eiro uz 30 dienām.

Sākam nopelnīt loterijās. Pirmais solis.

. “Katlam” jābūt pilnam Vispirms fundamentāla patiesība.

Rīgas Namu Apsaimniekotājs

. Ne īpašuma, ne atbildības apdrošināšana nav nekādā veidā valsts vai kādas vēl augstākas varas finansēta. Remontu detaļas kļuvušas dārgas. Kāpēc es nevaru ietaupīt naudu. Tikai tad, ja katlā ielikts pietiekami daudz, būs no kurienes ņemt. Te nonākam pie apstākļa, kas kritiski sāpīgs servisiem. Un arī tas ir lielāks nekā pērn. Un arī zagti vairs netiek tikai aizrobežu tirgos pieprasīti “premium” auto. Galvojumi.lv - Atsauksmes. Tā ir vienošanās, ka visi, kam var gadīties kāda nelaime, jau iepriekš sametīs kopējā katlā tās smaguma mazināšanai nepieciešamos līdzekļus. SIA VIA SMS un SIA Transact Pro. Nemaksāšu, jo nevienam pāri nedarīšu… Superoptimisms, kas var novest pie paša “mūžīgi nekļūdīgā” un citu pavisam nevainīgu cilvēku bankrota. Nevar prasīt, lai visu OCTA apdrošināšanas sistēmu pastāvīgi uzturētu ar auto nesaistīti apdrošināšanas veidi. Par degvielas akcīzi jau parunāt paspējām. Savickis nosauc noapaļotus Latvijas skaitļus. Būt piesardzīgākam, savu auto delveriem neuzticēt. Un – perspektīva vēl sliktāka, jo pasliktinās arī KASKO bilance. Turklāt nevis par procentiem pieciem kā benzīns, bet gandrīz divkārt. “Bonus-Malus” sistēma nespēj pietiekami izvērtēt ilggadēji laba, pat ne reizi no “katla” ne grasi laukā neņēmuša auto vadītāja tiesības uz mazākām iemaksām. Milzu ugunsgrēki, zemestrīces, epidēmijas gājušas secen, nekustamā īpašuma un veselības apdrošinātāju samestais ietaupījies – var autobraucējus palutināt

Comentarios