Kāpēc svarīgi informēt ģimeni par savām finansēm

Jau tagad būvniecības nozares pārstāvji atzinīgi vērtē komunikācijas kampaņas nepieciešamību, un uzsver, ka veiksmīgas komunikācijas aktivitātes būs izšķirošais faktors BVKB darbības efektivitātes uzturēšanā. Ikviens interesents var reģistrēties konferencei tiešsaistē www.miitandlinks.com. “Baltic PR Awards” organizē Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija, “Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate” un “Public ID Group” ar „Delfi”, „Dienas Bizness”, "Airbaltic", "JCDecaux Latvija" un "Radio SWH" atbalstu. Detalizētāka informācija un pieteikumu reģistrācija pieejama konkursa mājaslapā www.miitandlinks.com. Divas Latvijas valsts pārvaldes pasūtītas komunikācijas kampaņas saņem Eiropas Izcilības balvas Berlīnē. Pasākumu rīko , un “Public ID Group”.  Dienas Bizness: Aug straujāk nekā iekšzemes kopprodukts Dienas Bizness: Aug straujāk nekā iekšzemes kopprodukts "MRS Grupa" un “LEAD. Tāpēc ir absurdi apgalvot, ka kāda no valsts pārvaldes iestādēm var iztikt bez sabiedrisko attiecību speciālistu piesaistes vai vēl vairāk – komunikācija nav nepieciešama vispār, tā vietā algojot citus speciālistus, kā, piemēram, sižetā minēts – būvinspektoru. Arī klientu dati, ja tie ir fiziskās personas, var būt pietiekami apjomīgi. Atklāto diskusiju primārā mērķa auditorija ir komunikācijas veidotāji, ārpakalpojumu sniedzēji, lietotāji un uzraugi. LSAKA uzsver, ka komunikācija ir svarīga un nepieciešama funkcija valsts pārvaldē kopumā, un tieši neveiksmīga komunikācija bieži ir iemesls, kas šobrīd kavē nodrošināt efektīvas valsts pārvaldes darbu. Lai gan soda apmērs ir iespaidīgs mārketinga rīks dažādu konsultantu arsenālā, tomēr nevajadzētu ļauties panikai un cerēt, ka kāds no ārpuses atnāks un radīs perfektu kārtību. Sabiedriskās attiecības, Public ID Group. Šajā gadījumā – svētku dalībniekiem. Tāpat arī uzņēmuma darbiniekiem ir jāizprot savas datu plūsmas  tas palīdzēs drošāk darboties ar datiem nākotnē, jo būs izpratne par to, kas un kāpēc tiek apstrādāts. Līdzšinējā DVI prakse pierādījusi, ka tā cenšas iedziļināties situācijā un izprast uzņēmuma lomu pārkāpumā. Ferratum Bank Kredītlīnija līdz 2000 eiro. Korporatīvā komunikācija partneris, savukārt padomes priekšsēdētājas amatu turpinās pildīt Ieva Stūre, Komunikācijas Aģentūras/Edelman Affiliate vadītāja. Tāpēc ir ļoti svarīgi darbiniekus apmācīt, kas ir dati un ko ar tiem drīkst vai nedrīkst darīt. Šogad pasākumam ir plaša mērķauditorija – stratēģiski domājoši uzņēmumi, viedokļu līderi un komunikācijas profesionāļi. “Mēs mudinām ikvienu jau tagad notraust putekļus no saviem komunikācijas meistardarbiem un iesniegt tos vērtēšanai,” rosināja Krisberga. Šī iemesla dēļ tika nolemts izsludināt atklātu konkursu un piesaistīt profesionālu sabiedrisko attiecību aģentūru. Taču tas nav iemesls, lai bērnu turētu mājās līdz pat pilngadībai. Kampaņa sasniedza savus mērķus, ko apliecināja aktivitāte mērķauditorijas vidū, kā arī veiktas tirgus un sabiedriskās domas aptaujas. Redzam arī to, ka Latvijas sabiedrisko attiecību cilvēki ir izceļas tieši savā radošumā, bet jūtam, ka būtu jāuzlabo aģentūru savstarpējā sadarbība un ‘caurspīdīgums’, lai mazinātu nozares sadrumstalotību. Atsevišķi ieteicams izvērtēt personāla datus, kas atrodas visās informācijas sistēmās, papīra formātā, grāmatvedībā u.c. Piemēram, likumā "Par grāmatvedību" uzņēmumam paredzēts noteiktu laiku glabāt dažādus attaisnojuma dokumentus. "Datu inventarizāciju" labāk veikt pašiem Regula attiecināma tikai uz fiziskās personas datiem, tomēr vienlaikus – ne tikai. LSAKA biedri: Action / Consensus PR Latvia, Communications & Strategies, Deep White, Hauska & Partner, Komunikācijas Aģentūra/Edelman Affiliate, LEAD. Ilustrācijai varam aplūkot kādu vārdā nesauktu valsts organizāciju, kurā sabiedrisko attiecību struktūrvienība atrodas administratīvajā departamentā, kas paralēli nodarbojas arī ar lietvedību un dokumentu aprites organizēšanu. Tieši tādēļ mūsu rīkotā konference „Iekšējie izaicinājumi: cilvēki un bizness” šoreiz ir veltīta aktuālajiem biznesa procesiem,” skaidro Bork-Ržečicka. Gada aģentūras laurus plūc „Deep White” Paziņoti „Mi:t & Links. “Ir jāatloka piedurknes un jāmeklē risinājumi, kā tikt galā ar šiem izaicinājumiem. Sudraba godalga „DDB Latvia & Nords Porter Novelli” darbam „Esi gaismas vēstnesis”, bet bronzas – „Publicis Groupe Latvia” darbs „#SEGUBUSS”. Sagatavošanās visļaunākajam ir jebkuras krīzes komunikācijas plāna pamatā.

Pirmais spiningošanas komplekts | špikeris – Ar spiningu.

. Krīzes situācijā komunikācijas mērķis ir nevis noslēpt negatīvo, bet gan paziņot, kas jādara tajā iesaistītajiem. “Kal ratus ziemā un ragavas vasarā” – tā ir sena tautas gudrība, kas noder gatavojoties krīzes komunikācijas situācijām. Medijos nereti parādās ziņas, ka kāda datu bāze ir "uzlauzta", tomēr šajā aspektā lielāko risku rada nevis IT resursu apdraudējums, jo IT speciālisti galvenos riskus ir minimizējuši vai novērsuši, bet gan cilvēciskais faktors  darbinieks. Konferencē piedalīsies dažādi pazīstami lektori no Latvijas, ASV, Lielbritānijas, Jaunzēlandes un vairākām citām valstīm, kuri runās par tādām tēmām kā iracionālā domāšana, pūļa psiholoģija, sociālā inženierija, konspirācijas teorijas, u.c. Ieva Stūre, atkārtoti ievēlētā LSAKA padomes priekšsēdētāja, uzsver: “Asociācijas biedru balsojumu uzskatu par atzinību pagājušā gadā veiktajam darbam, kā arī apstiprinājumu izvēlētajai darbības formai un virzienam. Svētku gājienā, ko oficiāli atcēlusi viena valsts institūcija, nevajadzētu piedalīties citu valsts institūciju amatpersonām. Arī BVKB viena no galvenajām funkcijām ir sabiedrības informēšana un nozares izglītošana, īpaši ņemot vērā Biroja izveides kontekstu un sarežģīto uzdevumu – kontrolēt un sakārtot būvniecības nozari. Saskaņota rīcība starp valsts institūcijām būtu jāievēro jebkurā krīzes situācijā. Korporatīvā Komunikācija, MM&A | Hill+Knowlton Strategies, MRS GRUPA, Nords Porter Novelli, OgilvyPR, P.R.A.E. Valsts" Ir sākusies pieteikšanās vērienīgai konferencei "Kritiskā domāšana. Par pārkāpumu labāk ziņot pašiem Būtiskākais datu apstrādes pārkāpums noteikti ir datu noplūde. Pieļauju, ka informācijas, ka klients ir novērtēts kā kašķīgs, sniegšana uzņēmumam varētu radīt reputācijas riskus. vietu par “Latvijas dzelzceļa” sociālo kampaņu jauniešiem "Dzirdi. Visus darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās Latvijas, Lietuvas un Igaunijas pārstāvji, kā arī profesionāļi no Baltkrievijas, Čehijas, Dānijas, Lielbritānijas un Kipras. Tāpat tas ir arī interesants process  pašiem izprast, kāpēc un kādi dati atrodas uzņēmuma rīcībā un, iespējams, sakārtojot apstrādātos datus, arī uzlabot savus procesus, tādējādi paaugstinot sniegto pakalpojumu kvalitāti un uzlabojot uzņēmuma tēlu klientu vidū. Asociācijass stratēģiskie mērķi saistīti ar nozares un reputācijas vadību, tirgus veidošanu un zināšanu vadību, izglītojot gan nozares dalībniekus, gan biznesa vidi. Otrkārt, komunikācijas sekmju spogulis ir sabiedrisko attiecību struktūrvienības atrašanās ministrijas hierarhijā jeb attālums līdz lēmumu pieņemšanas galdam. Plašāku informāciju par konferenci var atrast oficiālajā mājaslapā www.miitandlinks.com.

NĪP mājaslapa

. Ir jāmēģina paredzēt visus sliktākos notikumu scenārijus un attiecīgi potenciālos situācijas risinājumus. Tad arī Latvijas Televīzijai kā oficiālajai svētku TV nebūtu gājiena tiešraidē jādiskutē, kāpēc “tāds lēmums šoreiz pieņemts”, bet gan jāmudina svētku dalībniekus atpūsties un uzkrāt spēkus pirms noslēguma koncerta. Tas viss neļauj apstāties pie sasniegtā un katru minūti liek meklēt jaunus, efektīvus risinājumus. Pārvēlētās LSAKA padomes locekļi ir Egita Māliņa, MM&A | Hill+Knowlton Strategies un Silvestrs Savickis, LEAD. Bet nepietiek tikai ar lēmuma pieņemšanu, aiz tā jāseko vienkāršam un skaidram vēstījumam. Otkārt, raidījumā tika nepatiesi apgalvots, ka BVKB tērē resursus sabiedrisko attiecību ārpakalpojumu pirkšanai, atsakoties no papildus būvinženieru algošanas. Lai kvalitatīvi plānoti un izpildītu šo mērķi ir nepieciešami vairāku komunikācijas cilvēku resursi, ko pašlaik Birojs nevar atļauties algot, un esošais BVKB speciālists pilda projekta vadītāja funkcijas. LSAKA aicina Valsts kancelejas komunikācijas departamenta un sabiedrības par atklātību Delna pārstāvjus uz atklātu diskusiju, veiksmīgāk nodrošināt valstiski tik svarīgās komunikācijas funkcijas kvalitatīvu un ekonomiski izdevīgu nodrošināšanu. Šo pamatproblēmu pavada virkne citu “blakņu”: nekvalitatīvi publiskā sektora iepirkumi, problēmas un pārpratumi valsts pārvaldes un privāto pakalpojumu sniedzēju sadarbībā, ceturtās varas subjektīvas interpretācijas par minēto sadarbību, utt. Pirmkārt, raidījumā tika nekorekti minēta uz gadu noslēgtā sadarbības līguma summa. Turklāt, ja ir noteikta atbildīgā institūcija, tad tā ir atbildība arī pieņemt lēmumu par krīzes risinājumu, protams, ņemot vērā ieņemamo amatu un atbildības līmeni. Konkursā piedalījās aģentūras un uzņēmumi no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas. Šādam apziņošanas mehānismam ir jāstrādā arī nakts stundās, turklāt nedrīkst aizmirst arī par citām iesaistītajām pusēm. Pēdējos gados šo reģionu valstis piedzīvo strauju digitālo tehnoloģiju izaugsmi, kas uzskatāmi atspoguļojas tajā, kādi komunikācijas pakalpojumi tiek pieprasīti. Nereti abas šīs lietas tiek kombinētas, apzinoties, ka šādā veidā ir iespējams piesaistīt augstākas kvalifikācijas ekspertus un iegūt labāku rezultātu. Šī iniciatīvas rezultātā asociācijai gada laikā ir pievienojušies divi jauni biedri:  “Communications & Strategies” un “Action / Consensus PR Latvia”. Baltic Communication Awards” ir ikgadēja starptautiska komunikācijas nozares balva, kuras mērķis ir dot iespēju industrijas profesionāļiem dalīties ar labāko praksi, kā arī godalgot labākos projektus un kampaņas. martā Valsts kancelejā notiks pirmā atklātā diskusija, iesaistot komunikācijas profesionāļus gan no valsts pārvaldes, gan pakalpojumu sniedzēju pusēm. Visas nelaimes neparedzēsi, tomēr var iedomāties tipiskākos negadījumus, iztēloties to apmēru un noteikt robežas, piemēram, cik daudz saslimušu vai negadījumā cietušu skolēnu būs iemesls, lai mēģinājumus un koncertus pārceltu, atceltu vai aizstātu ar citiem. Tā ir ikgadēja starptautiska komunikācijas nozares balva, kuras mērķis ir dot iespēju industrijas profesionāļiem dalīties ar labāko praksi, kā arī godalgot labākos projektus un kampaņas. Vienkārši ministrs savā ikdienas publiskajā retorikā izmanto citus akcentus, lieloties ar uzvarām citos karalaukos, kas viņaprāt varētu palīdzēt saglabāt ministra vietu jaunās valdības tapšanas procesā. Viņa norāda, ka neatkarīgi no tā, kā katras paaudzes pārstāvis būvē savu karjeru, ikviens profesionālis vēlas strādāt ērtā vidē un ar laiku sāk raizēties par pārlieku izdegšanu. Arī šogad LSAKA tuprinās strādāt pie sabiedrisko attiecību un komunikācijas  nozares reputācijas, nostiprinot izpratni plašākā sabiedrībā par tās nepieciešamību un svarīgo lomu gan darījumu vidē, gan valsts pārvaldē”. Lūdzu sazinieties as sandra.krisberga@lsaka.lv, gadījumos, ja Jums rodas papildus jautājumi vai ierosinājumi. Latvijas Komunikācijas asociācijas biedri gūst panākumus “Mi:t&Links.

SIA JK Namu pārvalde -

. „Sekojot šīm tendencēm arī „Mi:t&links. Krīzes komunikācijas plānam jābūt izstrādātam un regulāri atjaunotam ikvienā valsts iestādē, turklāt atsevišķi izveidojot to arī lielākiem notikumiem. Saskaņā ar LSAKA statūtiem padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir asociācijas darbības uzdevumu izpildes uzraudzīšana. LSAKA, kas apvieno vienpadsmit vadošās sabiedrisko attiecību aģentūras Latvijā, vēlreiz vēlas uzsvērt, ka kvalitatīvas komunikācijas un dialoga veidošana ar sabiedrību ir būtiska un neatņemam valsts pārvaldes funkcija. Rietumvalstīs sabiedrisko attiecību nozīmīgā loma komunikācijas stratēģijas veidošanā jau daudzus gadus ir pašsaprotama, taču Latvijā izpratne par “PR” nepieciešamību organizāciju iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšanā ir neviennozīmīga. Vienīgais izņēmums ir kategorija “Krīzes un problēmsituāciju vadība”, kur var iesniegt darbus, kas īstenoti pēdējos piecos gados,” pastāstīja Krisberga. "Kritiskā domāšana ir izšķiroši svarīga gan pašreizējā ģeopolitiskajā situācijā, gan lielajā datu un informācijas plūsmā. Ko man tas viss dod, ja es nevaru veikt pašu pirmo soli atveseļošanās procesā – operatīvi veikt sava veselības stāvokļa izmeklēšanu. Atskatoties uz paveikto iepriekšējā laika nogrieznī, LSAKA un tās padome ir sekmīgi turpinājusi darbu pie komunikācijas nozares darbības pilnveidošanas. Lai sekmīgi uzrunātu mērķauditoriju tika piesaistīta populārā reperu apvienība “Olas”, kas radīja kampaņas singlu. Biļetes, darba kārtība, cenas un detalizēta informācija par konferenci un "Mi:t & Links. Latvijas Kredītu Centrs - Kredīts līdz 50 000€. Tāpēc esam apkopojuši būtiskākās atziņas, ko, cerams, nākotnē atcerēsies gan atbildīgās, gan neatbildīgās amatpersonas. Tas jāņem vērā, arī pieprasot informāciju no pretendentiem darba attiecībās. Visus iesniegtos darbus vērtēs kompetenta starptautiska žūrijas komisija, kuras sastāvā ietilpst komunikācijas  un saistīto nozaru augstas klases profesionāļi. Pamatojums var būt dažāds: līgumsaistību izpilde, likuma prasību izpilde, dažādas pārziņa leģitīmas intereses u.tml. Finanšu literatūra vai tā ir priekš manis?. Savukārt to nav iespējams nodrošināt, ja netiek domāts par efektīvu iekšējo komunikāciju, kurā tiek ņemti vērā gan visu paaudžu niķi, gan jaunākās atziņas par darbinieku motivāciju. Tāpēc šeit veidojas pretruna. Kategorijā „Klientu attiecības” par labākajām atzīstas „Deep White” kampaņas „RIMI gardēži” un „Garšīgākās Latvijas kūkas – saldākais ceļš, kā palielināt pārdošanu”, savukārt bronzas godalga piešķirta „Aldara” kampaņai „Kā iegūt dažādu auditoriju uzticību”. Drīzumā uzsāksim arī atklāto diskusiju cikls sadarbībā ar Valsts kanceleju par komunikācijas lomu valsts pārvaldē un iesaistīto pušu sadarbības veicināšanā. Divus iepriekšējos gadus konferences tēmas bija kritiskā un stratēģiskā domāšana, tagad esam pievērsušies uzņēmuma resursam - darbiniekiem. Kāpēc svarīgi informēt ģimeni par savām finansēm. Konferences organizatore, Latvijas Komunikācijas asociācijas padomes locekle Antra Bork-Ržečicka uzskata, ka ir īstais brīdis pārtraukt noskatīšanos uz izmaiņām, ko rada jaunās tehnoloģijas, tūkstošgades paaudzes ienākšana darba tirgū. Poliklīnikas reģistratūras tantiņas janvāra sākumā sacītais “varu pierakstīt uz oktobri”, skan tāpat kā bezbiļetnieka atbilde kontrolierim “par biļeti samaksāšu, kad saņemšu algu”, neizkāpjot no trolejbusa, kurš dodas tālāk savā maršrutā. Public relations” darbam par labāku izpratni par nepieciešamību uzlabot Latvijas ceļu stāvokli. Vērienīgā konkursa „Mi:t & Links. Pagājušā gadā LSAKA uzsāka aktīvi iesaistīt jaunus biedrus – sabiedrisko attiecību aģentūras, kas sevi jau ir pierādījušas tirgū kā profesionāli un ētiski spēlētāji. Manā skatījumā, patiesā problēma slēpjas divās lietās. Bet par pašiem pamatiem, kas patiesi svarīgi tautai, pastāstīt un izskaidrot laikam ir piemirsis. palīdzot valsts pārvaldei iepirkt kvalitatīvus komunikācijas ārpakalpojumus, pārliecinoši pamatot to nepieciešamību plašākai sabiedrībai, kā arī maksimalizēt šiem pakalpojumiem atvēlētā budžeta efektivitāti un atdevi. Zinām, ka izvairīties no krīzēm nav iespējams, taču tām var sagatavoties. Uz minēto ziņu fona neizprotami disonēja veselības ministra mažors par ievērojamajiem sasniegumiem, ar ko jālepojas un visur publiski jāatskaņo: revolūcija cīņā ar hepatītu, NMP bandas patriekšana, onkoloģiskās modrības ausma utt. Tomēr te arī nonākam pie nākamā punkta krīzes komunikācijas punkta – ja atbildīgā institūcija ir pieņēmusi šādu lēmumu, tad pārējiem tas ir jārespektē. Šīs tiesības ir pārprastas.

Tās ietvaros jauniešu auditorijai tika skaidrota nodokļu nomaksas nepieciešamība un to izlietojums. Savukārt Eiropas Izcilības balvu kategorijā “Pārmaiņu komunikācija” saņēma Finanšu ministrijas pasūtītā un “A.W.Olsen & Partners” īstenotā kampaņa.

Kāpēc svarīgi informēt ģimeni par savām finansēm

. To, ņemot vērā jau minētos iemeslus attiecībā uz savu procesu un vajadzību pārzināšanu, ieteicams veikt pašiem, nevis pieaicināt speciālistu. Starp citu, profesionāli izstrādāts krīzes komunikācijas plāns paredz arī lomu un atbildību sadalījumu, kas nosaka, kāda mēroga krīzes situācijās, kurā līmenī un kādi lēmumi tiek pieņemti. BVKB nekad nav šādu apgalvojumu veicis, vēl vairāk, sabiedrisko attiecību ārpakalpojuma budžets nekādā veidā neietekmē speciālistu atalgojumu vai BVKB nodarbināto būvinženieru skaitu. Īpašu uzmanību ieteicams pievērst uzņēmuma komunikācijai ar datu subjektu, proti, kā viņš tiks informēts par savu datu apstrādi un citiem aspektiem, kas noteikti Regulā. Ja darbinieks izmanto uzņēmuma auto un tajā ir globālās pozicionēšanas sistēma, tad dati, ko sistēma fiksē, jau ir darbinieka personas dati, jo atspoguļo, kur šī persona ikdienā pārvietojas. Dati ir arī interneta vēsture darbinieka datorā, ja ir skaidri zināms, kurš darbinieks strādā ar attiecīgo datoru, u.tml. “To aizpildot, darbus uzreiz var pieteikt arī vairākām kategorijām,” skaidroja Krisberga. Pamatoti būtu uzglabāt datus arī pēc tiesisko attiecību izbeigšanas, lai strīdus gadījumā uzņēmumam būtu iespēja pierādīt, ka tas ir, piemēram, izpildījis līguma saistības. Citiem vārdiem, tie ir valsts pārvaldes komunikācijas speciālisti un komunikācijas ārpakalpojumu sniedzēji – sabiedrisko attiecību aģentūras. Viens lēmums, viena ziņa un vienota rīcība Krīzes situācijas ir izaicinājums vadītājiem, jo pieprasa ātru lēmuma pieņemšanu. Pieprasīt izdzēst datus varēs tikai tad, ja datu uzglabāšanai nav tiesiska pamata vai datu apstrāde ir pārmērīga. Kvalitatīvas un regulāras komunikācijas ar sabiedrību ir tā prioritāte, īpaši laikā, kad mainās visa būvniecības uzraudzības kārtība. Tāpēc vispirms katram uzņēmumam būtu jāveic datu audits jeb uzņēmumā esošo datu inventarizācija

Comentarios