Pirmās lietas, ko iemācīt saviem bērniem par kredītiem

Katrā kartiņā ierakstiet vienu veselu, bērnam jau pazīstamo teikumu, ko iemāciet pēc parastās metodes. Kad apgūti vārdi atsevišķi, iemācieties lasīt visu teikumu. Katra teikuma apgūšana prasīs dažādu laiku. Pirmās lietas, ko iemācīt saviem bērniem par kredītiem. Veicis katru no tām, bērns būs sajūsmināts. Ņemiet par pamatu iepriekš teikto, bet radoši izdariet tajā izmaiņas, atbilstoši jūsu bērna vajadzībām. Māsu vajag mīļot izmantojot mazāk spēka, lielais spēks noderēs citām lietām. Tomēr arī šinī gadījumā vārdu lasīšana palīdzēs bērna smadzenēm attīstīties labāk, kā jebkura cita nodarbe.

Pirmās lietas, ko iemācīt saviem bērniem par kredītiem.

. Visos gadījumos tika lietoti liela izmēra burti. Tuvākie ģimenes locekļi, mīļi ēdieni, mīļas lietas. Tāpēc atceries, viss, ko Tu saki savam bērnam, nevis tikai var, bet arīatsaucas uz viņā turpmāko attīstību nākotnē. Bērns saprot, ka viņa labi padarītais darbs nav bijis tik vērtīgs un šādā veidā Jūs lēnā garā palīdzat savam bērnam samazināt pašapziņu un nopietni ietekmējat viņa turpmāko motivāciju. Tie ir bērnam labi zināmi vārdi. Un Jo vairāk Jūs savā bērnā ieklausīsieties, jo vairāk iemācīsieties iepazīt arī to, kāpēc bērns raud. Bērns saprot, ka var apēst burkānu, noķert bumbu, valkāt bikses. Alfabētu un zilbes varēsiet mācīt tad, kad bērns būs izlasījis savu pirmo grāmatiņu, un tad tas viņam liksies daudz saprotamāks un vieglāk apgūstams. Lielākā daļa cilvēces uzkrāto zināšanu ir pieejamas rakstiski. Šie bērni skolā nebaidās no lasīšanas, jo uzskata to par izklaidi un jautru veidu, kā gūt zināšanas. Izvēlieties kādu bilžu grāmatu, kur katrā lappusē būtu attēls, ko varētu aprakstīt ar vienkāršu teikumu. Nav lielāka prieka bērnam, kā kopīgi ar vecākiem sākt apjaust vārdu, teikumu, runātu un rakstītu domu nozīmi. Ja bērns atsakās lasīt, nodarbības vajag atlikt varbūt uz nedēļu vai ilgāk. Jūs varat izmantot netiešas metodes, kā piemēram: atnes man, kopīgi paspēlēsim - un rādiet kartiņu – “bumba”, vai, lūdzu atrodi un iedod man kartiņu, uz kuras rakstīts – “bumba”.Trešais posms - sadzīves priekšmeti un apkārtējā vide. Grūtības te sagādā vienīgi zināšanu pārbaude. Vēlami saprotami, paskaidrojoši attēli.Nekad nespiediet bērnu lasīt. Un parādiet, kā jūs lecat, guļat, sēžat utt. Tagad! Lai cik kaitinoša un neaptīkama Jums šķiet bērna raudāšana,  tas ir veids kā bērns mācās paust savas emocijas. Arī šos vārdus būtu labi viņam parādīt vairākas reizes dienas laikā. Ja temps izrādās jūsu bērnam nepiemērots, varat to mainīt.Nu bērns ir gatavs lasīt īstu grāmatu. Arī tas šķiet brīnišķīgi, un jūs varat bērnam rakstīt veselas zīmītes. Un tad bērns vairs nav valdāms. Kad tie ir apgūti, varat iet tālāk. Turklāt valodas pamatvienība ir nevis burts vai zilbe, bet vārds. Bērniem, kuri agri iemācās lasīt, ir iespējas iemācīties patstāvīgi uzņemt vairāk derīgas informācijas. Viņš ir ievingrinājis savus redzes ceļus un smadzenes atšķirt vienu rakstītu simbolu no cita. Starplaikiem jābūt vismaz pusstundu gariem. Viņa sakāmais ir ļoti nozīmīgs.

Pirmā nakts…bez bērna | Viens + Viens

. Piemēram: “un tā ir viņas māmiņa”. Parasti vecāki spēj noteikt sava bērna zināšanas, tās bieži nepārbaudot. Neprasiet, lai bērns kaut ko atkārto. Tas, ka bērns ir par jaunu vārdu izrunāšanai, vai arī nevēlas to darīt, nenozīmē, ka viņa vārdu krājums un spēja tos izlasīt nepalielinās. Visās metodēs ļoti svarīgs faktors bija iejūtīga attieksme un priekpilna gaisotne. Mēs reti kad līdz galam aizdomājamies par to, ka arī pateikts vārds var nozīmēt pārāk daudz. Ja jūs bērnam pārāk bieži jautāsiet vienu un to pašu, viņš sāks jums atbildēt nepareizi, jo tas var izrādīties jautrāk un interesantāk. Šie bērni, iespējams, nepratīs izrunāt visus vārdus, ko jūs viņiem mācīsiet. Pat lielam bērnam pāreja no bez izpratnes nolasītām zilbēm līdz teksta uztverei reizēm prasa vairākus mēnešus. Mīļojiet bērnu, izrādiet ka jūs viņu mīlat un ar viņu lepojaties.Bērns jābaro ar jaunām zināšanām tādā tempā, kādu nosaka viņa paša izsalkums. Vēl kāds piemērs – lielais brālis ļoti cieši saspiedis mazo māsu, ar domu, ka vēlas to samīļot. Visbiežāk tas nāk jau ar otro vai trešo grāmatu. Tāpēc Tu ievērosi manus noteikumus! Šādi draudi nedos ieguvumu ne vecākiem, ne bērnam. Turpretī vairāk emocionālas mātes parasti uz bērna panākumiem reaģēja šādi: brīnišķīgi, ļoti, ļoti, labi. Lasīt burtus ir ļoti grūti, jo neviens vēl burtu B nav ēdis, ne arī to noķēris vai valkājis. Nepiespiestā atmosfēra ir vissvarīgākais priekšnoteikums. Parādiet pirmo kartiņu un sakiet: te ir rakstīts: “tā ir meitenīte” utt. Viņi to ir godam pelnījuši.Kad mierīgās, nopietnās, intelektuālās mātes lūdza bērnu izlasīt vārdu vai teikumu un bērns to veiksmīgi izdarīja, viņas parasti reaģēja šādi: labi, meitiņ, tagad nolasi nākamo vārdu. Katra seansa beigās apgalvojiet, ka bērns ir ļoti gudrs un jūs ļoti iepriecina. Izaugos, pieaugušie zina, ka raudāšana ir veids kā mēs varam paust savas emocijas un ļaut justies sev vieglāk. Tā jūs būsiet tikai ieguvēji.Ja šobrīd jums nav noskaņojuma bērnu mācīt, atlieciet lasīšanu uz dienu vai nedēļu.Necentieties apmānīt bērnu, viņš noteikti sajutīs nepatiku un attiecinās to uz mācībām. Viņš aptver, ka zināmie vārdi pārkārtoti izsaka katrreiz citu domu. Vienkārši paceliet kartīti ar vārdu “mamma” un sakiet: te rakstīts "mamma".

Viņš kļūst par aizrautīgu lasītāju. Parādiet kartīti un sakiet: te rakstīts “lec”. Īpašvārdus rakstiet, sākot ar lielo burtu, bet bērna uzmanību tam īpaši nepievērsiet. Tu mani ārkārtīgi iepriecināji! Šīs mātes ar balsi un žestiem, gan vispārējo izturēšanos parādīja savu priecīgo satraukumu par bērna panākumiem. Es esmu resna vai man ir liekais svars. Tāpat kā iepriekš, vārdus rādiet pa vienam. Kāpēc tikai Tev vienmēr visu vajag! Ja šādi runāsiet ar bērnu, tad iemācīsiet viņam noliegt viņa sajūtas un beigu beigās, noliegt pašam sevi. Svarīgāks par iemācītajiem vārdiem ir kopīgi patīkami pavadītais laiks un abpusēja sajūta, ka nodarbības ir interesantas. Darbības vārdus varat ilustrēt, izpildot kustību. To izprast jūs palīdzēsiet, ja kartīšu otrā pusē uzlīmēsiet tā priekšmeta attēlu, ko kartiņa nozīmē. Materiāls kļūst pārāk svešs, un līdzi ar to interese un uzmanība zūd.Paļaujieties uz savu intuīciju. Bērnam tas šķiet kā izprasts noslēpums, kas zināms tikai viņam un pieaugušajiem. Parādiet, ka Jūsu rokās var būt lielāks un mazāks spēks. Ikviens autors uzsvēra, ka bērniem par panākumiem jāsaņem bagātīgas uzslavas, panākumi tika gūti tieši proporcionāli līksmam noskaņojumam mācību procesā.Mazie bērni saprot un labi reaģē tikai uz emocionālu izturēšanos. Bērniem patīk entuziastisks noskaņojums, viņiem patīk, ka viņus uzliela, tāpēc neliedziet viņiem šo prieku. Pirmās grāmatas vislabāk veidot pašiem. Šis burtu izmērs, kas pakāpeniski mazinās, ir ļoti nozīmīgs faktors, jo trenē redzes ceļus pievērst uzmanību aizvien sīkākai drukai. Dariet to ar prieku vai nedariet nemaz.Ja jums nav pārliecības par to, ka tas, ko darāt, jūsu bērnu iepriecina un viņam noder, jūs nebūsiet labs skolotājs. Pirmkārt, šādu draudu izteikšana liecina par to, ka vecāks nespēj uzņemties atbildību un atsakās no tās, jo kaut kādā mērā netiek ar bērnu galā. Lasītprasme virzās no vienkāršā uz sarežģīto, no pazīstamā uz nepazīstamo. Viņam liksies, ka nav pareizi gribēt un vajadzēt. Pat, ja bērns iemācīsies izlasīt tikai pāris vārdus, arī tas būs vairāk kā nekas. Izmeklēti, bet mierīgi izteikti atzinības vārdi viņus iepriecina mazāk. Lai kaut ko izlasītu, vairs nav jāmācās gatavi vārdu komplekti. Tas padara vārdus vieglāk lasāmus kā atsevišķus burtus. Piemēram, ja gribi konfekti, meklē to zem - un parādiet kartīti “spilvens”.Nākamais atklājums - vārdus lasot var savienot, tad tie nozīmē ko vairāk kā atsevišķi vārdi. Ko vairāk piebilst par labu lasīšanai nav nepieciešams.Kad bērns jums stāstīs par saviem atklājumiem, esiet pacietīgi un noklausieties ar mīlestību. Dodot bērnam patīkamas norādes, izmantojiet kartītes. Iedomājieties sevi viņa situācijā, kad, piemēram, Jūs iegādājaties mobilo telefonu, tas nokrīt zemē, saplīst stikliņš un Jūs vēl netīšām tam pārbraucat ar automašīnu. Viņš ir apguvis vienu no vissarežģītākajām abstrakcijām, ar kuru dzīvē nāksies sastapties - viņš spēj lasīt vārdus.Otrajā posmā seko vārdi, kas attiecas uz bērnu pašu. Bērns ir apguvis pašu grūtāko posmu lasītapmācībā. Ja gribat sev nodarbošanos, varat sākt jau pirms gada vecuma. Septītajā dienā varat dot viņam iespēju parādīt savas zināšanas.Pārbaudiet zināšanas ne biežāk kā reizi nedēļā un tikai tad, ja bērns pats to vēlas. Necentieties sevi piespiest. Kad bērns ir izlasījis īstu grāmatu, šis ir viens no viņa dzīves nozīmīgākajiem notikumiem. Ja bērns uzzīmē kādu lietu, zīmējumu parakstiet un vārdu iekļaujiet lasāmajās kartiņās. Tātad – atcerieties – ne tikai Jūs varat palikt dusmīgs, bet arī Jūsu bērns, kādā brīdī viņam neērtās vai nepatīkamās situācijās reaģēs tieši tāpat kā Jūs. Kartītes varat piestiprināt mājas lietām un mēbelēm.

- Jaunumi

. Ferratum atsauksmes – sūdzības.

Kā sunim iemācīt komandas | TVNET

. Nevajag pievērst bērna uzmanību tam, ka burti tagad ir melni. Un, visbeidzot - pēkšņi un negaidīti bērns atklāj lielo noslēpumu - grāmata viņam stāsta stāstu, viņam vienam. Tālāk rādiet kartīti “tētis” un sakiet: te rakstīts "tētis". Un galvenokārt - maziem bērniem ļoti patīk, ka vecāki ar viņiem nodarbojas.Vispateicīgākais un jaukākais mātes un bērna kontaktēšanās veids ir kopīga lasīšana. Ja lietojat datoru, tad fontu izmēru ņemiet vislielāko. Šī teikuma vārdus rakstiet uz ceturtā posma kartītēm.Kad bērns pratīs izlasīt atsevišķus vārdus, jūs tos saliksiet kopā teikumā. Viņi daudzus vārdus vispirms iemācīsies lasīt. Tevis dēļ es palieku dusmīgs Pirmkārt, šādā veidā Jūs bērnā sējat vainas sajūtu, par lietu, kuru viņš, iespējams ir izdarījis neapzināti, otrkārt, bērns kontrolēt savas sajūtas un emocijas mācās no Jums

Comentarios