Reklāmas iespējas

Reklāmas iespējas. E-komercijas pakalpojums ļauj analizēt mājaslapā vai mobilajā aplikācijā veiktos pirkumus un visus ar tiem saistītos datus: Informāciju par nopirkto produktu un veikto darījumu. potenciālo klientu atlase BPO Services pārdošanas speciālisti sazināsies ar Jūsu mērķauditorijai atbilstošiem uzņēmumiem un nodos Jums tālākai apstrādei to personu kontaktinformāciju, kuras būs izrādījušas interesi produktu vai pakalpojumu. Projekta norises laikā pieredzējuši vadītāji uzraudzīs definēto nosacījumu izpildi un nepieciešamības gadījumā veiks, ar Jums saskaņotas, darbības korekcijas, lai nodrošinātu uzstādīto mērķu izpildi. CreditOn - Aizdevums līdz 2 000 €. Pēc šī audita nākamais ieteicamais solis ir jaunas AdWords kampaņas izveide. Kā partneri zvanu centra jautājumā esam izvēlējušies BPO Services, kas palīdz mums sasniegt uzstādītos pārdošans mērķus. Iegūstiet fleksibilitāti! Lai ātri un efektīvi uzsāktu pārdošanas kampaņu, veiktu klientu aptauju vai jebkuru laikietilpīgu aktivitāti, nepieciešami papildus cilvēku resursi. Uzlabojiet pārdošanas rādītājus! Nodrošinot iespēju saņemt konsultāciju tieši interneta veikala vai mājas lapas apmeklējuma brīdī, Jūs palielināt iespēju, ka persona novērtēs pretimnākošo attieksmi, kā arī apkalpošanas kvalitāti un izdarīs pirkumu. Tādā veidā Jūs varēsiet palielināt pārdošanas apjomus, nepalielinot darbinieku skaitu un neradot nepieciešamību veikt izmaiņas uzņēmuma struktūrā. Apmācības vada profesionāļi, kuru ikdienas pamata pienākumos ietilpst darbs ar pārdošanas komandām un to apmācības. Saglabājiet savu konfidencialitāti! Mūsu uzņēmums ievēro striktu konfidencialitātes politiku, tāpēc varat būt pārliecināti, ka Jūsu dati netiks nodoti trešajām personām. Lai klientu atbalstu padarītu pēc iespējas ērtāku un pieejamāku, mēs piedāvājam pakalpojumu Tiešsaistes komunikācija. Mēs nodrošinām apmācības, sākot no pamata pārdošanas prasmju attīstīšanas līdz pat specifisku jomu pieredzējušu pārdevēju zināšanu uzlabošanai. Nododot ārpakalpojumā pat nelielu zvanu skaitu, Jūsu izmaksas būs zemākas nekā izmantojot iekšējo zvanu centru, tā kā ārējos zvanu centros kvalificētu vadītāju un darbinieku laiks, kā arī sistēmu izmaksas tiek sadalītas uz vairākiem projektiem. Nododot aptauju veikšanu ārpakalpojumā, Jūs samazināsiet savas administratīvās izmaksas, kas saistās ar jaunu cilvēku pieņemšanu darbā uz īsu laika posmu vai esošo darbinieku papildus nodarbināšanu. Papildus tam, augstus pārdošanas rezultātus palīdz nodrošināt ikdienas darbs pieredzējušu vadītāju uzraudzībā. Pēc šī termiņa iestāšanās varēsiet strādāt tikai ar tiem klientiem, kas paši Jūs uzrunā, vai arī  ar aktīvajiem uzņēmuma klientiem, kuri devuši piekrišanu atbilstoši regulas prasībām. Iegūstiet izcilu sarunu kvalitāti! Lai nodrošinātu nepārtrauktu klientu apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanu, mēs veicam regulāru visu sarunu kvalitātes monitorēšanu. Šobrīd ir ļoti svarīgi sekot līdzi tendencēm mobilo ierīču jomā un būt pārliecinātiem, ka informācija jūsu mājaslapā un tajā pieejamie pakalpojumi strādā korekti arī mobilajās ierīcēs. Palieliniet klientu apmierinātību, nepalielinot darbinieku skaitu! Zvanu centra speciālisti sniegs kompetentu atbalstu Jūsu klientiem. Pielāgojams darba grafiks. Savukārt, mūsu klientiem zvanu monitoringa rezultāti un pieeja zvanu ierakstiem dod iespēju iegūt vērtīgu ieskatu par projekta kvalitāti. Izmantojot Google meklētāja pakalpojumu, klientam nav jāmaksā par reklāmas parādīšanos, bet gan tikai par klikšķiem uz reklāmas, kas potenciālo pircēju aizved uz konkrēto mājaslapu. Lai to paveiktu, nodarbinot sava uzņēmuma darbiniekus, Jūs saskarsieties ar ievērojamu izmaksu pieaugumu, bet sadarbībā ar BPO Services zvanu centru, šīs izmaksas uz vienu pārdoto vienību būs zemākas. Mēs novērtēsim spēju ne tikai daudz un nenogurdināmi runāt, bet arī ieklausīties, lai uztvertu būtisko un izprastu klientu vēlmes.

Pārdodiet vairāk, nepalielinot darbinieku skaitu! Zvanu centra speciālisti efektīvi strādās Jūsu uzņēmuma interesēs, nodrošinot nepieciešamo darbību izpildi, lai sasniegtu vēlamos pārdošanas rezultātus. Izziniet auditorijas viedokli par savu produktu! Veicot telemārketinga kampaņu, Jums ir iespēja ne tikai paaugstināt savus pārdošanas un atpazīstamības rādītājus, bet arī saņemt no klientiem atklātu un precīzu atgriezenisko saiti. Salīdzinājumam - lai šādu projektu uzsāktu uzņēmuma iekšienē, būtu nepieciešami pat vairāki mēneši. BPO Services nodrošina specializētas telefonpārdošanas apmācības un pārdošanas treniņus, kas sniedz iespēju uzņēmumiem uzlabot „auksto zvanu” veikšanas, tikšanos norunāšanas vai vienkārši uzņēmumu iekšējo zvanu centru pārdošanas rezultātus. Iegūstiet apjomīgu informāciju, nepalielinot darbinieku skaitu! Zvanu centra speciālisti efektīvi strādās Jūsu uzņēmuma interesēs un īsā laika posmā sazināsies ar plašu mērķauditorijas kontaktpersonu loku, nodrošinot precīzas un atklātas informācijas ieguvi. 500 eiro ātrais kredīts tikai par 1 eiro. Izmantojot šo pakalpojumu, Jūs ar minimālām varat nodrošināt augsta līmeņa klientu zvanu apkalpošanu gan darba laikā, gan ārpus tā, kā arī gadījumos, kad pašu kapacitāte ir par mazu. overflow management BPO Services nodrošina risinājumu gadījumos, kad klienta sistēmā ir noticis bojājums vai piepeši ievērojami palielinājies ienākošo zvanu skaits, kurus nav iespējams apkalpot. Uzticot zvanu centram laikietilpīgo „auksto zvanu” veikšanas procesu, Jūs ievērojami ietaupīsiet laiku un sasniegsiet sevis uzstādītos pārdošanas mērķus. Kā pierādījums tam, ka mēs sniedzam karjeras izaugsmes iespējas, ir mūsu vadības līmeņa cilvēki, kas lielākoties ir izvēlēti no uzņēmuma iekšienes. Kur un kā izmantot algas paaugstinājumu?. tikšanos organizēšana BPO Services pārdošanas speciālisti veiks zvanus potenciālajiem klientiem un sarunās tikšanās ar uzņēmumu pārstāvjiem, kuri būs izrādījuši interesi par Jūsu sniegtajiem pakalpojumiem vai piedāvāto preci. apmācības pārdošanas apmācības BPO Services vadītāji astoņu gadu laikā ir uzkrājuši ievērojamu pārdošanas prasmju un procesu uzlabošanas pieredzi. Jums nebūs jānodarbojas ar zvanu centra izveidi - personāla atlasi, darbinieku atbrīvošanu un aizvietošanu atvaļinājumu un slimošanas laikā. Pārdodiet arī brīvdienās! Iespējams Jūs savus potenciālos klientus varat uzrunāt tikai darbdienu vakaros vai pat brīvdienās. Pirms reklāmas kampaņas uzsākšanas Google meklētājā, notiek padziļināta atslēgvārdu izpēte, lai saprastu, kā cilvēki meklē katra konkrēta uzņēmuma produktus vai pakalpojumus. Konkurētspējīgs atalgojums. Izmantojot pakalpojumu Tikšanos organizēšana, mūsu pārdošanas speciālisti pēc potenciālo klientu apzvanīšanas, Jums iesniegs atlasītu informāciju par kontaktiem, kuri ir gatavi ar Jums tikties, lai pārrunātu sadarbības iespējas. Mūsu speciālisti, kuru galvenais mērķis, darbā ar klientiem, ir darījuma noslēgšana, profesionāli apstrādās ienākošos zvanus, nodos pasūtījumus, tos reģistrējot Jūsu vai, Jums pieejamā, mūsu CRM sistēmā. Šis ir efektīvs veids, kā apzināt lielu mērķauditoriju, palielināt klientu skaitu, kā arī saņemt precīzu atgriezenisko saiti un klientu viedokli. Izmantojot šo pakalpojumu, Jūs varat nodrošināt pasūtījumu pieņemšanu arī ārpus darba laika un kļūt pieejamāki saviem klientiem bez būtiskas izmaksu palielināšanas. Uzrunājiet uzņēmumu vadītājus! Mēs varam lepoties ar kvalitatīvu datubāzi, kurā, savas darbības laikā, esam uzkrājuši ievērojamu skaitu uzņēmumu vadītāju, kā arī vadošo darbinieku tiešās kontaktinformācijas. Zinot, ka šis ir apjomīgs darbs, kas prasa lielu pašu ieguldījumu, pieņēmām lēmumu šo darbu uzticēt ārpakalpojuma sniedzējam. Saziņa ar klientu ir iespējama gan rakstveidā, gan ar balss un videozvana starpniecību. Izziniet viedokli par savu produktu! Veicot telemārketinga kampaņu, Jums ir iespēja ne tikai paaugstināt savus pārdošanas un atpazīstamības rādītājus, bet arī saņemt no klientiem atklātu un precīzu atgriezenisko saiti. Mēs nodrošinām apmācības sākot no pamata klientu apkalpošanas iemaņu attīstīšanas līdz pat specifisku prasmju uzlabošanai. Izmantojot šo pakalpojumu, Jūs saņemsiet neatkarīgu viedokli par Jūsu iekšējā zvanu centra darbību, kā arī novērtējumu par tā vājajiem un stiprajiem posmiem. Izmantojot BPO Services pakalpojumu Ielūgumu serviss, Jums būs iespēja sasniegt lielāku mērķauditoriju un līdz ar to palielināt apmeklētāju skaitu. Piedāvājumam ir fiksēta kampaņas cena, kurā iekļauts gan reklāmas budžets, gan aģentūras komisijas maksa. Uzrunājiet uzņēmumu vadītājus! Mēs varam lepoties ar kvalitatīvu datu bāzi, kurā, savas darbības laikā, esam uzkrājuši ievērojamu skaitu uzņēmumu vadītāju, kā arī vadošo darbinieku tiešās kontaktinformācijas. Veicot datu atlasi šajās datubāzēs, mēs atradīsim tieši Jūsu uzņēmumam atbilstošāko auditoriju. Mūsu pieredze rāda, ka atkārtotā mārketinga kampaņas ir ļoti efektīvas un vidējā maksa gan par klikšķi, gan par pirkumu tajās ir daudzkārt mazāka, kā par reklāmām, kas tiek rādītas jauniem mājaslapas apmeklētājiem. Nododiet pārdošanu īpaši apmācītam personālam! Mēs apzināmies, ka katra klienta produkts un pakalpojums ir atšķirīgs, un, lai to veiksmīgi pārdotu, nepieciešamas atbilstošas un specifiskas zināšanas. Reklāmas iespējas. Atkārtotais mārketings ir rīks, kas ļauj uzrunāt cilvēkus, kas kādreiz ir apmeklējuši jūsu mājaslapu. fiksētu pamatalgu un papildus piemaksas par sasniegtiem mērķiem; izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē; kvalitatīvas apmācības; patīkamus darba apstākļus; sociālās garantijas. Credit24 - Atsauksmes. Ja tomēr būsi izlēmis mainīt darba vietu, mēs ar prieku sagatavosim rekomendācijas vēstuli, kurā aprakstīsim Tavus sasniegumus, ko būsi paveicis, strādājot pie mums. Līguma laikā mūsu sadarbība paplašinājās un, papildus telemārketingam, tika veiktas arī tiešās pārdošanas un līguma slēgšanas vizītes pie klientiem. Nepieciešamības gadījumā rezultātus iespējams prezentēti tikai vadībai. Pēc izpētes tiek izstrādāti ieteikumi konta darbības un rezultātu uzlabošanai, kā arī sastādīta prognoze par iespējamo turpmāko rezultātu sasniegšanu. Saviem darbiniekiem mēs nodrošinām regulāras vispārējās klientu apkalpošanas un pārdošanas apmācības, kā arī uz konkrētā produkta pārdošanu vērstus treniņus. Izpēte nodrošina mērķauditorijas atlases precizitāti, jo šīs reklāmas nostrādā tikai tad, ja cilvēka meklējums sakrīt ar uzņēmuma izvēlēto atslēgvārdu. Samaziniet administratīvo slogu! Mūsu zvanu centrs var nodrošināt Jūsu piedāvājumu, tāmju vai rēķinu izsūtīšanu elektroniski vai ar pasta starpniecību, tādā veidā klientam samazinot gaidīšanas periodu un ietaupot Jūsu laiku. Katrs apmācību kurss tiek pielāgots konkrētam produktam vai pakalpojumam un uzņēmuma specifikai. Saviem darbiniekiem mēs nodrošinām regulāras vispārējās klientu apkalpošanas apmācības un treniņus, kā arī klientu produktu un pakalpojumu iepazīšanās prezentācijas. Monitoringa rezultāti tiek izmantoti darbinieku regulārajos treniņos, lai nodrošinātu Jūsu klientiem pozitīvu apkalpošanas pieredzi. Jau šobrīd Latvijā formāli ir spēkā daudzas no atrunātajām prasībām, bet daudzos gadījumos netiek ievērotas. Uzsākot projektu, Jums nav jāveic lielas investīcijas zvanu centra iekārtās, papildus darba vietu izveidē vai biroja paplašināšanā.  Pieredzējis personāls. Apzinot vairākus uzņēmumus, kas sniedz šādu pakalpojumu, izvēlējāmies noslēgt sadarbības līgumu ar BPO Services. Uzticieties pārdošanas profesionāļiem! Mēs apzināmies, ka katra klienta produkts un pakalpojums ir atšķirīgs, un, lai to veiksmīgi pārdotu, nepieciešamas atbilstošas un specifiskas zināšanas. Tāpat ienākošos jautājumus ir iespējams sadalīt dažādās plūsmās, tā, lai konkrētais pārdevējs saņemtu jautājumus, kuros tas ir kompetents. Aptaujas process balstās uz katram projektam individuāli izstrādātu anketu, kuras jautājumi tiek sastādīti, ņemot vērā klienta vajadzības un uzstādītos mērķus. Karjeras izaugsmes iespējas.

Orientēšanās sacensības Magnēts

. Ar šo pakalpojumu Jūs nodrošināsieties, ka arī ārkārtas situācijās, visi zvani tiek pieņemti un klientu pieprasījumi - apstrādāti. Nodrošiniet klientu apkalpošanas nepārtrauktību! Jūs varēsiet nodrošināt nepārtrauktu ienākošo zvanu apkalpošanu arī laikā, kad Jūsu darbinieki atrodas ārpus darba vietas, un Jums nebūs nepieciešams pieņemt pastāvīgā darbā papildus cilvēkus. Iegūstiet potenciālo klientu datu bāzi! Kampaņas laikā tiks sagatavota potenciālo klientu datu bāze, kuru varēsiet izmantot savām vajadzībām arī pēc kampaņas noslēguma, regulāri aktualizējot informāciju un paplašinot potenciālo klientu skaitu. Google meklētāja reklāmu darbības pamats ir atslēgvārdi. Tas sniedz ļoti plašas iespējas gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem uzrunāt lielu auditoriju un piesaistīt klientus. Google AdWords ir viens no efektīvākajiem reklāmas rīkiem pasaulē, kas īsā laika posmā ļauj piesaistīt klientus no gandrīz jebkuras vietas internetā un tātad arī pasaulē. Reklāmu budžets tiek noteikts ņemot vērā atslēgas vārdu meklējumu skaitu un klienta vēlmes. Jāsaka, ka esam ļoti apmierināti ar pirmajiem rezultātiem, kur jāatzīmē liels jauniegūto kontaktu skaits pret visiem uzrunātajiem. Uzticieties klientu apkalpošanas profesionāļiem! Mēs apzināmies, ka katra klienta produkts un pakalpojums ir atšķirīgs, un, lai to veiksmīgi pārstāvētu, nepieciešamas atbilstošas un specifiskas zināšanas. Zvanu centra pieredzējušie pārdevēji izstrādās tieši Jūsu produktam vai pakalpojumam pielāgotu veiksmīgas sarunas paraugu, pēc kura vadīsies, realizējot Jūsu pārdošanas kampaņu. Jauno darbinieku uzņemšana. Izvēlieties zemākas izmaksas! Šis pakalpojums izmaksu ziņā ir lētāks nekā ienākošo zvanu apkalpošana klasiskā izpratnē, jo tiešsaistē viens speciālists vienlaicīgi var komunicēt ar vairākiem klientiem. Uz Jūsu klientu zvaniem atbildēs profesionāli apmācīti klientu apkalpošanas speciālisti, kas darbosies, saskaņā ar iepriekš noteiktām procedūrām un sarunas ceļvežiem. pieredze telemārketingā un cilvēku vadībā; latviešu un krievu valodas zināšanas; kā arī Tu pārzini Microsoft Office programmatūru. Apmācības vada profesionāļi, kuru pamata ikdienas pienākumos ietilpst darbs ar ienākošo zvanu un klientu apkalpošanas komandām Interaktīvas apmācības. Rīks, ar kura palīdzību iespējams apsekot biznesam vērtīgās darbības t.i. Mūsu galvenais izvēles kritērijs bija prognozētais rezultāts, nevis pakalpojuma cena. Pirms mācību kursa programmas izstrādes tiek veikta analīze un noteikts piemērotākais apmācību veids. Tiekoties ar potenciālo klientu klātienē, Jūs ievērojami palieliniet savas izredzes noslēgt līgumu vai darījumu. Jūs un Jūsu komanda varēs netraucēti turpināt savus ikdienas darbus un veikt tiešos pienākumus. Uzņemot kolektīvā jaunus darbiniekus, mēs veicam to atbilstošu apmācību, savukārt, uzsākot darbu pie klientu projektiem, katram tiek nodrošināts pilnvērtīgs vadītāju atbalsts.

Sludinājumu un reklāmas izvietošana Latvijas laikrakstos

. Visas mūsu darbības ir klientiem maksimāli atklātas un pārskatāmas - paveiktais darbs ir vienkārši kontrolējams, visi zvani tiek ierakstīti un ir pieejami atskaņošanai jebkurā brīdī. Zvanu centros strādā darbinieki ar ilgstošu pieredzi pārdošanā un klientu apkalpošanā, kas savu darbu veic pieredzējušu vadītāju uzraudzībā. Papildus audita rezultātiem, Jūs saņemsiet arī pieredzējušu vadītāju ieteikumus, kā atrisināt audita laikā atklātās problēmas. Izmantojot šo pakalpojumu, Jūs ar minimālām izmaksām varēsiet sniegt tehnisko un informatīvo atbalstu darba laikā vai ārpus tā, un tādā veidā kļūt pieejamāki saviem klientiem. To visu Jūsu vietā nodrošinās BPO Services zvanu centrs

Comentarios